Tellimistingimused

E-poe üld- ja tellimustingimused

  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Käesolevad Vessar OÜ (edaspidi müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja/tellija), kes kasutavad www.estgenic.ee  e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).

Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

  1. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes

2.1 E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

Ostukorvis olevate kaupade kogust võite muuta. Kauba tellimiseks valige sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise lehel. Kaupa tarnime Itella SmartPOSTi pakiautomaatide, Omniva pakiautomaatide , Omniva postkontorite, Omniva kulleri,  ja DPD pakiautomaadide ja kulleri kaudu. Laos olevate toodete tarneaeg on 2-5 tööpäeva.

Kupongit saab kasutada avades lahtri „SOODUSKOOD“ ja sisestades enda kupongi koodi „Kupongi kood“ kasti ning vajutades nupul „kasuta sooduskoodi“.

Kinnitage oma tellimus, vajutades nupul „Esita tellimus“ ning Teid suunatakse maksma vastavalt valitud makseviisile. Makseviisi saate muuta eelmises etapis. Soovi korral saate registreeruda www.estgenic.ee  e-poodi kasutajaks. Valige tarneviis ning vajutage nuppu “Edasi”. Teile ilmub Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks vajalik lõplik makseviisi valik. Valige makseviis ning tasuge oma ostu eest. Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

E-poes saab tasuda:
Pangalinkidega: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank.
Järelmaksuga: ESTO järelmaks (www.esto.ee)

BOLT Pay later
Kõik arveldused toimuvad eurodes ja hinnad sisaldavad käibemaksu.

Vessar OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Vessar OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto AS-le.

Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Vessar OÜ arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust müüja poolt ei täideta.

2.4 Kaupade eest tasumine

Toodete eest on võimalik tasuda: internetipanga kaudu (Swedbank ja SEB pangalinkide kaudu). Järelmaksuga on võimalik tasuda, klikkides tellimuse kinnituse leheküljel nupule „maksa järelmaksuga“ ning järgides ekraanile kuvatavaid juhiseid.

Kinkekaardi ja krediitkaardiga on võimalik tasuda, vajutades vastaval makseviisil ning järgides ekraanile kuvatavaid juhtnööre.

Peale makse sooritamist saadab e-pood Teile Tellimusekinnituse ning arve.

Kõiki wwww.estgenic.ee  e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Vessar OÜ esindajatel puudub ligipääs vastavatele krüpteeritud andmetele.

2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Kaup toimetatakse ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Vessar OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Kaup antakse üle vaid ostjale ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaadake kauba pakend hoolikalt üle ning pakendi kahjustuste korral tehke vastav märge saatelehele. Katkise pakendi korral on Teil võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt www.estgenic.ee  klienditeenindust aadressile info@estgenic.ee .

Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).

Kui ostja ei tule kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.

2.6 Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kätte toimetamise päevast.

Müügilepingust taganemisel peavad kaup ja pakend olema kasutamata ning komplektsed. Taganemise korral kuuluvad tagastamisele kõik müügilepingust tulenevad kingitused ning teised lisaväärtused.

Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on müüjal õigus tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu ostjale tagastatavast ostusummast. Samuti on müüjal õigus tasaarveldada kingituste ja teiste lisaväärtuste tagastamata jätmise korral nende väärtus kehtivas jaehinnas.

Müügilepingust taganemisel on müüjal õigus tasaarveldada tagastatavast ostusummast transpordikulu.

Juhul, kui ostja ei tagasta kaupa 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamise päevast, on müüjal õigus taganemisavaldust mitte rahuldada.

Kauba tagastamise soovist ning müügilepingust taganemisest saab teatada aadressile info@estgenic.ee.

Müügilepingust taganemisel saab kaupa tagastada Estgenic esindusse, mille aadress on toodud kodulehel www.estgenic.ee . Kauba saate tagastada posti teel Vessar OÜ e-poele aadressiga Pargi 5 Essu küla Haljala vald 45303 või dpd pakiautomaati Haljala Gross

Ostusumma koos saatmiskuluga tagastatakse 14 päeva jooksul peale seda, kui on esitatud taganemisteade. Müüjal on õigus viivitada tagastamisega kuni tagastatav kaup on jõudnud müüjani või tellija on esitatanud tõendi, et toode on tagasi saadetud. Pangalingi või ülekandega tasutud summa kantakse tagasi kontole, millelt tasutud summa laekus ning vastavalt tellimuse vormistamise makseviisile. Krediitkaardiga tehtud makse puhul esitatakse tehingu tühistamise avaldus kaardimakse keskusele. Järelmaksuga ostu puhul tühistatakse kehtiv järelmaksu leping e-posti aadressile www.estgenic.ee  saadetud kirjaliku avalduse alusel. Kinkekaartidega maksmisel tagastame ostusumma kinkekaartides.

Tagastamisvorm on leitav SIIT

2.7 Müügilepingu tühistamine

Teil on õigus tühistada oma tellimus peale kauba eest tasumist, kuid enne kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline teade koos tellimuse numbriga e-posti aadressile info@estgenic.ee  Tellimuse tühistamise kohta saadetakse kinnitus.

  1. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

3.1 Müüja tagab ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

3.2 Kui ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga ).

3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

  1. Vastutus ja vaidluste lahendamine

4.1 Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

4.2 Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.

4.3 Vessar OÜ ei vastuta: ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

4.4 Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.

4.5 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

4.6 E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt: Vessar OÜ e-pood Pargi 5 Essu küla Haljala vald 45303 , e-posti aadressile: info@estgenic.ee . Müüja vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe, kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.

4.8 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse Vessar OÜ pretensioonide esitamise tingimustest, mis on müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud ostja poolt enne müügilepingu sõlmimist.

4.9 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.

4.10 Teavet tellimuse kohta saab küsida: E-R telefonil +372 555 290 85 või e-posti aadressil: info@estgenic.ee

4.11 Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet (link) aadressil Rahukohtu 2, Tallinn, 10130, e-post: info@tka.riik.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel (link). Kaebuste lahendamiseks lisainfo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. Muud tingimused

5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

5.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Vessar OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.

5.3 www.estgenic.ee  e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 100 EUR’i maksev toode on müügis 10 EUR’iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

5.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib www.estgenic.ee  e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul www.estgenic.ee  e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil +372 555 290 85

 

Kinkekaardi poliitika

  1. Kinkekaardid kehtivad kõigi veebiostude puhul.
  2. Kinkekaardid ei ole sularaha vastu vahetatavad.
  3. Kadunud või tühise kinkekaardi korral ei väljastata ega hüvitata.
  4. Kinkekaarti saab kasutada ainult üks kord.
  5. www.estgenic.ee  ei vastuta teie ees mis tahes kahju eest, mis on tekkinud seoses:
    a. Teie kinkekaardi ostmise, lunastamine ja / või kasutamisega;
    b. Teie suutmatus kasutada kinkekaarti mis on kadunud, unustatud või tühise / vale kontaktandme esitamise tõttu; või
    c. Kinkekaardi kasutamist teie poolt volitamata või kinnitamata isikute poolt.
  6. Me jätame endale õiguse oma äranägemise järgi neid tingimusi muuta, kustutada või lisada.
  7. Kinkekaardi lunastamisega nõustute järgima neid nõudeid ja tingimusi ning meie eeskirju. Üksikasju vaadake meie tellimustingimustest.

Kupongi poliitika

  1. Iga kupong identifitseeritakse kupongikoodiga ja sellel on erinevad nõuded ja hüved. Palun kontrollige oma kupongi allahindluse saamiseks peavad kõik kupongil olevad nõuded olema täidetud.
  2. Kupongi väärtused on täpsustatud kupongil.
  3. Kupongid on ette nähtud ainult ühekordseks kasutamiseks.
  4. Kuponge saab lunastada ainult veebisaidil www.estgenic.ee
  5. Kupongi ei tohi kasutada koos toodete ostmisega, mida müüvad kolmandad osapooled või nende kaubamärgid, sealhulgas, kuid mitte ainult, www.estgenic.ee  sidusettevõtted või kolmandate osapoolte kaupmeeste (sh mis tahes olemasoleva www.estgenic.ee -ga lingitud veebisaidid) veebisaidilt).
  6. Mitmekaupade tellimuste korral jaotatakse kupongi väärtus igale üksusele, lähtudes kauba väärtuse ja kõigi asjade koguväärtuse suhtest, va saatmiskulud, maksud ja muud tasud.
  7. Teatud tooted ei pruugi allahindlust saada. See hõlmab uusi esemeid, mida seaduse järgi ei saa teatud riikides allahindlusega müüa.
  8. Mõnda sooduspakkumist ei pruugita kombineerida teiste pakkumistega samas järjekorras. Üldiselt võib tellimuse kohta kasutada ainult ühte kupongi koodi.
  9. Iga kupong kehtib ainult piiratud aja jooksul ja aegub pakkumises märgitud kuupäeval.